Kalite & Memnuniyet
OM Group kuruluşundan bu yana yaratıcı, araştırma odaklı, estetik değerleri yüksek ve çağın ihtiyaçlarını karşılayacak projeler için sürdürülebilirlik ilkesini çalışma akışının tüm adımlarına işleyerek çalışmaktadır.
Müşteri Memnuniyeti
OM Group olarak siz değerli müşterilerimizin istek ve memnuniyetini her zaman ön planda tutarak bugünün ötesinde bir mimari anlayış ile kendini daima yenileyen, çağdaş tasarımlar sunarak, size ve doğamıza yakışır projeler inşa ediyoruz.
Erişilebilirlik
Şirketimiz tarafından sunulan çeşitli iletişim kanallarıyla müşterilerimizin şikâyetlerini, bilgi taleplerini, öneri ya da memnuniyetlerini kolay bir şekilde iletebiliyor ve şirketimize erişim sağlayabiliyor.
Bilgiye Ulaşılabilirlik
Müşterilerimizin talep ettikleri bilgiye en kısa zamanda ve en hızlı şekilde ulaşabiliyor.
Çözüm Odaklılık
Müşterilerimizin ihtiyaçları doğrultusunda hızlı ve etkin çözümler üretiyoruz.
Objektiflik
Tüm projelerimizin yapım ve çözüm sürecinde objektiflik kriteri göz önünde bulunduruluyor.
Müşteri Odaklılık
Müşterilerimize en iyi hizmeti verebilmek ve müşteri beklentilerini en yüksek düzeyde karşılamak için müşteri odaklı bir yaklaşım benimsiyoruz.
İnisiyatif Kullanma
Müşterilerimizin ihtiyaçlarını en kısa sürede karşılayabilmek ve müşteri memnuniyetini en yüksek düzeyde tutmak için çalışanlarımız gerekli durumlarda inisiyatif kullanarak karar alma yetkisine sahiptir.
Denetime Açıklık
Tüm projelerimiz, yapım ve inşa süreçleri, çözüm aşamaları, durum kodları ve sonuçları raporlanıyor ve izleniyor.
Kurum İçi Bilgilendirme
Şirketimizde müşteri ilişkilerine ait faaliyetler kurum genelinde paylaşılıyor ve takip ediliyor.